Thursday, August 26, 2010

Kedai Gambar Ku

Assalamualaikum...

I'm very new in photoshop and no wonder my artwork looked very amateur . Learn by myself through YouTube & my Friend called Big. He's also new in photoshop but awarded by Allah talent or we can say it as faster learner...hehe. Hope all of you enjoy my artwork and i'm really appreciate if you want to give any comments in order to improve my work.


This is my FIRST ARTWORK using photoshop (^_^)


For this picture I used superimpose technique (betol ke istilah ni??hehe). Dengan menggunakan mulut harimau yg tgh menguap & sebiji epal biasa yg tidak bersalah. Both creature had changed to become a new creature called "The Aghostple" hehe....

Simple artwork dengan format .GIF

This format always used in online advertisement. Before this i wonder how to make this kind of banner that the picture can be changed repeatedly. Last2 ada kawan saya kata kena pakai photoshop. Nak belajar?? leh tgk kt YouTube...Klik Disini <FITRY KACAK> hehe...

15 september 2010- i just changed the header's pictur
e. This is another example of GIF format picture. NICE!!! (masuk bakul angkat sendiri...ahaks). Nikmatilah dengan minda terbuka.




Papan Iklan Di Tengah Bandar

15 september 2010-Alamak!!! This is very sensitive picture...hehe. alaa...korg dh besar...nikmatilah dengan minda terbuka. Actually I just want to help my friend to promote the Bioasli's products. Have you heard about "kelapa dara"?? (Degawan as Model...hehe) Ini lah contoh produk dia. Kalau nak tahu lebih lanjut, klik website dia <Bio Asli>. Kalau nak beli, leh call/sms Nasarudin-0129238949 or call me also acceptable.

Kalau la nak tempah iklan mcm kat dalam gambar tu, mau makan ribu jugak la. So, saya amik jalan mudah...edit pakai photoshop ps2 letak kt internet. Sama jgk ramai org leh tgk (^_^).




HAAHH!!! Siapa ni??? hahaha....



INI UNTUK PENGENALAN KEPADA BLOG SAYA. SAYA AKAN UPLOAD LAGI HASIL KERJA SAYA...INSYALLAH. TERIMA KASIH KERANA MEMBERI SOKONGAN. SAYA HARAPKAN TUNJUK AJAR DARIPADA ANDA. SAYA BUAT BLOG INI TIDAK ADA NIAT LANSUNG UNTUK MENUNJUK CUMA MAHU BERKONGSI & BELAJAR



No comments:

Post a Comment