Thursday, September 23, 2010

Salam...

Siapa la yg tak tau psl "Majalah APO?" kn?? Walaupun saya dah lama xbeli majalah ni, tapi saya tahu majalah ni semakin meningkat naik. Waktu saya serius kumpul majalah ni, isi kandungannya semakin maju & semakin kelakar. Antara kartunis kegemaran saya juga ribuan pembaca lain ialah "Lambok". Tahap lawak kartun dia sampai meleleh air mata dibuatnya. Hari tu terjumpa balik koleksi lama majalah ni. Walaupun dah pernah baca, saya tetap tergelak besar bila baca kartun-kartun dalam majalah ni.

Bahasa yg digunakan pulak mmg byk "bahasa pasar" & sgt mudah difahami. Tapi, bagi pejuang bahasa mesti tak setuju dgn penggunaan bahasa mcm ni. Pape pn, sesiapa yg membaca majalah ni mestilah berfikiran terbuka & ambil yg baik, buang yg buruk. Jgn sampai terbawak-bawak ke dlm kehidupan sebenar. Lagipun takda la melampau sgt ayat-ayat dalam majalah ni. kn?kn?

Tak dinafikan jugak, isi kandungan Majalah APO? hampir menyerupai majalah GEMPAK. Kalau dulu, Majalah APO? hanya ada sedikit info-info sampingan yg kurang menarik. Tapi sekarang dah makin maju dengan menerbitkan kartun yg berkualiti & info-info yg dapat menarik minat rakyat jelata untuk membeli majalah ni. SYABAS Majalah APO?

Disini saya ada selitkan kartun-kartun Lambok (harap tak kena tindakan undang2...hehe)....Nikmatilah Dengan Minda Terbuka

Klik Pada Gambar Untuk Lebih Jelas


~~END OF PART 1~~


~~END OF PART 2~~


~~END OF PART 3~~

Belilah Majalah Ini Untuk Lebih Kartun

3 comments: